
Elk jaar proberen we een nieuw album met eigen muziek uit te brengen en dat is wederom gelukt, een pareltje vinden we zelf!
Het is het laatste album dat we (met Pien Selleger) nog net in ons voormalige bedrijfspand (met een kelderstudio) hebben geproduceerd. Allemaal eigen nummers met ieder een eigen sfeer en onderwerp. De laatste drie albums hebben de veranderende wereld als rode draad en is waarschijnlijk de laatste in die reeks. Het heeft een licht melancholisch sausje, maar datt luistert makkelijk weg!
Het album heeft als titel 'Protostar' en kan bekeken en beluisterd worden op de site Liquidflies.com

Voor elk nummer hebben we een eenvoudig promo-videoclipje gemaakt.
Dit nummer heet 'Rubberband'